ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Loading...

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/m.must.com.cy/modules/ws_mod_wnp_01/includes/functions.php on line 0

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/m.must.com.cy/modules/ws_mod_wnp_01/includes/functions.php on line 0

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/m.must.com.cy/modules/ws_mod_wnp_01/includes/functions.php on line 0

FASHION NEWS

Ριάνα Στυλιανού

Ένα προϊόν, του οποίου οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν το τέταρτο τρίμηνο του 2021

Πολλοί λένε πως το “Emily in Paris” είναι το νέο “Sex and the City” όσον αφορά τη μόδα και τα σύνολα που φορούν οι χαρακτήρες στη σειρά.

Επίσης, είναι σχεδόν αδύνατο να παρακολουθήσει κάνεις την περιπέτεια της Emily στο Παρίσι, χωρίς να τρέφει κάποια ιδιαίτερη αγάπη για τον χώρο της μόδας και της ομορφιάς. Μέσα από τη σειρά είδαμε πολλά υπέροχα σύνολα να αναδεικνύει η πρωταγωνίστρια, τα οποία επιμελήθηκε η costume designer Marilyn Fitoussi, και μέσα από αυτά έχουμε επιλέξει διάφορα κομμάτια στο wish list μας.

Ανάμεσα στα πολλά αξεσουάρ και ρούχα, δεν θα μπορούσαμε να μην συμπεριλάβουμε και την iconic Valentino ζώνη της Emily. Με βάση τις στατιστικές της Lyst, οι πωλήσεις για το συγκεκριμένο αξεσουάρ είχαν εκτοξευτεί το τέταρτο τρίμηνο του 2021, αφού οι καταναλωτές παρακολούθησαν την σειρά τον Δεκέμβριο.

Στην πραγματικότητα, ήταν το έβδομο πιο hot προϊόν για εκείνη τη χρονική περίοδο, με τα μοκασίνια Horsebit 1953 της Gucci, που είδαμς στο House of Gucci, και το ρολόι Omega Seamaster Diver 300 που είδαμε στο No Time To Die, να βρίσκονται επίσης στην κορυφή της λίστας.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ TAGS

SIMILAR

ΑΛΛΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ